Monday, September 6, 2010

balik kampung

sejak 2 3 hari ni umat islam suma dah stat balik kg..
tgk status kat fb pun ramai yg ckp dorg dah sampai kg.


hmm.. teringat dulu2 time belajar kat upm, time raya tak penah aku balik kg (kelantan)..
cuti raya balik kk.. raya mmg kat kk.. seingat aku spnjg dok kat kk, sekali je kot aku penah raya kat kelantan huhu.. balik kg je naik flight.. tdo kat apot tu penah la jgk merasa.. hehe..

pastu lepas je family aku pindah balik kg, aku balik kg je tumpang kazen aku.. kalo nak balik kelantan musim2 raya ni konfem jem!.. sebelum nak masuk tol gombak tu je dah jem.. average normal kl - kelantan dalam 6 jam je, boleh jadi 12 jam, kdg2 lebih drpd tu pun ada jgk..

tahun ni aku balik dari kedah ni, tak tau la mcm mna jem dia.. besanya aku balik dalam 4 jam je, ni tak tau la berapa jam nnt.. huhu

lagi 2 3 tahun lagi tak tau plk aku nak balik raya dari mana.. hmm

No comments:

Post a Comment