Sunday, September 19, 2010

dok rumah makan: kari ayam

dengan rasa hebatnya aku ingin mempersembahkan..

kari ayam sangukt!



sbnrnye dulu masa aku dok kat puchong dulu, aku penah sekali masak kari ayam ni.. ada sorg mmber aku yg balik lewat (dia smpi rumah tgk2 kitaorg tgh mkn nasi beriani lauk kari ayam).. dia tak caya aku masak kari tu. dia balik2 tanya kitaorg beli kat mana kari tu?.. nasi beriani tu sbnrnya lebih drpd opis, kitaorg meeting pastu ada makan2..

ini kari ayam yg aku masak lebih setahun lepas


jadi rasanya setelah lebih setahun, aku telah berjaya masak kari ayam lagi sekali tadi.. hehe..

nnt nak buat masak lemak cili api plk la.. lagi nak buat kurma ayam.. lagi ayam masak merah.. haha.. aku rasa ini la sudut feminin yg ada dalam diri aku - aku suka main masak2..


p/s: aku tak cakap pun aku masak sedap.. ;p

No comments:

Post a Comment